torstai 22. elokuuta 2013

Kylppärisäilytystä





Toinen kesällä Raumalta Busstopista hankituista Varpusen pussukoista päätyi alakerran vessaan vessapaperirullien säilyttäjäksi.

















Itse asiassa tämä ajatus oli minulla jo raksa-aikana, ja nyt se sitten toteutui, vaikka ostaessani pussukkaa en oikeastaan miettinyt tätä tarkoitusta. Siitä johtuen pussukan koko on aika reilu, mutta ainakin siihen menee paljon rullia. ;)











































Pussukan kuosikin tuli valittua ihan fiilispohjalta, mutta sopii tuonne kyllä mainiosti. :)


























Muuten mennään pitkälti samoilla kuin tähän mennessä, kirpparilta puoli-ilmaisena löytynyt laakea lasivati säilyttääa satunnaiset korut ja hiuslenksut.



























Allaskalusteen alavetolaatikot taas pitää järjestyksessä nämä Ikean kylppärisäilytyslaatikot, jotka on myös kätevä nostaa tason päälle tarvittaessa. Ovat paitsi erittäin käytännöllisiä, myös nättejä! Ja itse asiassa tuon Varpusen pussukan kanssa hyvinkin yhteen käyvät.































Huomasin juuri, miten selvästi kuvien valaistuksessa huomaa eron alemman ja muiden välillä. Ylemmät on napsaistu järkkärillä niin, että vain päivänvaloloisteputki on sytytettynä, alempi taas iPhonella, niin että loisteputken lisäksi myös 3000K ledit päällä.


Lisää säilytysratkaisuja tulossa blogiin lähiaikoina, nimittäin tytön huone odottelee kuvausinspiraatiota. Vein juuri vanhan kattovalaisimen sähköjen osalta uudistettavaksi ja kun se saapuu, niin eiköhän tuo inspiraatio iske. :)




Mukavaa loppuviikkoa! :)





Some bathroom storage stuff. Sack by Varpunen, glass bowl from a flea market and small boxes to put in the drawers, Ikea. All works. :) Have a nice weekend!

7 kommenttia:

  1. Mä kuolaan noiden Varpusen pussien perään. Vieläkään mulla ei oo niitä, vaik kauan oon meinannu. Ihanan näköistä. Ja tiedätkö mua aina masentaa ku mä katson muiden järkkärillä ottamia kuvia. Ne on niin mahtavia. Mun täytyy tyytyä omaan pieneen kameraani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kans pitkä meinaaminen!! :D Lopullinen ostopäätös tuli sitten aika helposti, kun pääsi kerrankin livenä hypistelemään.

      Hei kiitos jos jopa munkin järkkärikuvat näyttää noin hyviltä! ;) Onhan tuossa aika suuri ero kieltämättä, jos vertaa tuota kännykällä nappastua kuvaa... Mulla olisi järkkärin käytössä vielä paljon opeteltavaa, valotuksen kanssa on erityisesti välillä hankaluuksia. Tämä oli siis vanhalla pokkarilla jopa helpompaa! Mutta kyllä tykkään tästä suht uudesta kamerastani tosi paljon. :)

      Poista
  2. Mä haaveilen Marimekon vastaavanlaisesta pussista meidän olkkariin. En vain osaa päättää pitäiskö siinä olla isoja vai pieniä mustia palloja ja minkä kokoinen sen pitäisi olla. Täytyy pähkäillä vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katselin niitä Marimekon pusseja joskus liikkeessä ja mulle jäi sellainen mielikuva, että ne olisivat olleet selkeästi kevyempää tekoa ja "paperisempia" kuin nämä? Korjatkaa joku, jos olen väärässä! Eli riippuu sit tietty, mitä meinasit siellä säilyttää, että onko sillä väliä. :)

      Poista
    2. Joo ne Marimekon on nimenomaan paperipusseja! Muutaman olkkarin lattialla pyörivän lelun ajattelin siihen piilottaa, toivottavasti kestää sen :)

      Poista
    3. Meillä on sellanen Marimekon pussukka ja juuri lelusäilyttimenä. Hyvin kestää ja sietää myös vauvan imutukset:)

      Poista
    4. Hyvä tietää! Kiva kun kerroit kokemuksesi, Hanna! :)

      Poista